fbpx
משלוחים חינם החל מ- 150 ש״ח | אנחנו משדרגים עבורכם. אנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית

איך בוחרים מיטה לכלב?

איך בוחרים מיטה לכלב?

איך בוחרים מיטה לכלב?

אז איך בוחרים מיטה לכלב?
זאת שאלה שאנחנו נתקלים בה שוב ושוב כל יום, אז באנו לעשות לכם קצת סדר

כדי לבחור מיטה לכלב בצורה נכונה יש כמה שאלות שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו

 

1.בן כמה הכלב?
בטח אתם שואלים למה זאת השאלה הראשונה לבחירת מיטה לכלב? מאוד פשוט- אם יש לכם גור חדש וקטן לא מומלץ להשקיע על מיטה יקרה ומפואר אלה על משהו זול, משום שגורים יכולים בשבועות ואפילו בחודשים הראשונים אצלכם – לעשות צרכים על המיטה, לנשוך, לקרוע ולהרוס את המיטה.
לכן אם יש לכם גור, אנחנו ממליצים ללכת על מיטה חסינה למים (שגם אם יעשה צרכים זה לא ייספג במילוי) ולגוב בד חסין למים הוא טיפה עבה יותר מה שיכול לעזור (אך לא למנוע) את ההרס של המיטה שלעיתים קורה אצל גורים.
אם יש לכם כלב בוגר- שכבר מחונך לצרכים, שלא הורס את המיטות, ניתן ואף מומלץ להשקיע במיטה לכלב שתשרת אותו במהלך היומיום לתקופה הקרובה

 

2. כלב קטן או כלב גדול? למה השאלה הזאת חשובה? משום שלכלב קטן יש משקל נמוך שלכן סוג המילוי לרוב לא  יהיה משנה אם זה ספוג, מילוי צמר או אורטופדי משום שהמשקל הנמוך לרוב שומר על המילוי (גם צמר) ולא “מנמיך” את המיטה.
לעומת זאת אצל כלבים גדולים היינו ממליצים על מילויים כמו צמר מצפוף, ספוג, אורטופדי וכו’…
משום המשקל הגבוה מילוי צמר רגיל (שאינו דחוס) עלול עם הזמן לשקוע עקב משקל הכלב.
כמובן שלפי גודל הכלב נוכל להחליט על גודל המיטה, שהרי מיטה לכלב בגודל 60 ס”מ לא תתאים לכלב של 20 קילו ומעלה, אלא תתאים לכלב עד 8-10 קילו

 

3. צורת שינה? איך צורת השינה קשורה לבחירת מיטה לכלב? אם הכלב אוהב “להשתבלל” נוכל לקנות לו מיטה מתאימה לגודלו, אך אם הכלב אוהב להתפרס נמליץ לקחת לפחות מידה אחת מעל או 10 ס”מ מעל. לדוגמא, לכלב ששוקל 8 קילו שאוהב “להשתבלל” מיטה בגודל 60-70 ס”מ אמורה להספיק אך אם הכלב אוהב להתפרס על כל המיטה נמליץ לקחת מידה 80 ס”מ

4.האם לכלב יש בעיה אורתופדית? במידה והכלב סובל מבעיה אורתופדית כלשהי, ההמלצה שלו היא לקחת מיטות אורתופדיות עם מזון ספוג או כל מילוי קשיח אחר או מיטות טרמפולינה, וזאת בשל לספק תמיכה ויציבות לאזור הפצוע.

 

5.האם לכלב קר או חם? קיץ או חורף? ואיך זה קשור לבחירת מיטה לכלב? נסביר בדוגמא – האסקי סיבירי הינו כלב מלא פרווה שגם בחורף הישראלי חם לא (שלא נתחיל לדבר על הקיץ) לכלב עם פרווה כזאת נמליץ על מיטות עם בדים ולא צמר או פרווה או מיטות טרמפולינה שמספקות איוורור גם מהחלק התחתון. כלב קצר פרווה כמו פוינטר גרמני היינו ממליצים על מיטה פיתה אשר עוטפת ומחממת או כל מיטה מחממת אחרת (כמו הפלאפי)

 

יש לכם עוד שאלות? פנו למקצוענים של PETILUX עוד היום 050-255860

**מאמר זה נכתב ע”פ הידע האישי שלנו והוא אינו בא להחליף ייעוץ וטרינרי או כל ייעוץ מקצועי אחר**

שתפו את הפוסט
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב telegram
טלגרם
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
דוא״ל

צרו קשר עוד היום עם המומחים של פטילוקס

להתייעצות לגבי כל נושאי התזונה והאילוף, בחירת מוצרים, התאמות ואו חוות דעות מקצועיות, כמובן שללא כל עלות כזו או אחרת.

התחברות/ הרשמה לחנות

התחבר/י לפטילוקס
דילוג לתוכן